etyka – międzyoddziałowe
OSM I
klasa Etyka kl. 1-3
przedmiot Etyka kl. 1-3
tytuł (np. arkusz, zadania, wypracowanie, tekst itp.) Zadanie pisemne do 20 marca:
Proszę o przygotowanie rysunku pt. „Sztuczna inteligencja”.
Zadanie do 24 marca
Proszę o przygotowanie rysunku pt. „Mój wymarzony sztuczny przyjaciel”.
Sprawdzę po powrocie.
OSM I
klasa Etyka kl. 4-6
przedmiot Etyka kl. 4-6
Zadanie pisemne do 20 marca:
Proszę o przygotowanie zestawu zjawisk, których nie chciałbyś/chciałabyś znaleźć w wymarzonej grze komputerowej. Wyjaśnij, dlaczego takie cechy są przez Ciebie niemile widziane? Zadania proszę przesłać na ggmis@op.pl
Zadanie do 24 marca
Proszę o przygotowanie zestawu zjawisk i problemów etycznych, za które cenisz dwie ulubione gry komputerowe.
Zadania proszę przesłać na ggmis@op.pl
OSM I
klasa Etyka kl. 6-8
przedmiot Etyka kl. 6-8
tytuł
Obejrzyj film – ekranizację „Dżumy” A. Camusa
Nazwij dwie postawy wobec epidemii, które występują w filmie i są Twoim zdaniem zjawiskiem pozytywnym i dwie, które występują w filmie i są Twoim zdaniem które są zjawiskiem negatywnym.
Nazwij dwie postawy wobec epidemii, które występują w filmie i są Twoim zdaniem zjawiskiem pozytywnym i dwie, które występują w filmie i są Twoim zdaniem które są zjawiskiem negatywnym.
Zadanie do 24 marca
Zadania proszę przesłać na ggmis@op.pl
link (jeżeli pracujecie w inny sposób tu można podać link do strony)
Obejrzyj film – ekranizację „Dżumy” A. Camusa
Nazwij dwie postawy wobec epidemii, które występują w filmie i są Twoim zdaniem zjawiskiem pozytywnym i dwie, które występują w filmie i są Twoim zdaniem które są zjawiskiem negatywnym.
Proszę o przesłanie mailem do 20 marca na ggmis@op.pl
Obejrzyj film „Epidemia”
i porównaj rozwiązania podobnych problemów, jakie zauważyłeś w „Dżumie”wg. A. Camusa. Oceń różnice.
Proszę o przesłanie mailem do 24 marca na ggmis@op.pl
link